ترجمه تخصصی مقالات انگلیسی

ترجمه تخصصی مقالات رشته های فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، پزشکی، حقوق

ترجمه تخصصی مقالات انگلیسی

ترجمه تخصصی مقالات رشته های فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، پزشکی، حقوق

در این وبلاگ، مطالب و مقالات علمی برای رشته های مختلف دانشگاهی، منتشر خواهد شد

 

 

Contents

نوسازی ساختمان. 1

نمای کلی از کسب و کار 4

مدل تجاری. 4

محصولات و خدمات.. 5

عوامل موفقیت کلیدی. 7

امکان سنجی تجاری. 8

صلاحیت های متقاضی و تجربه تجاری/مدیریت.. 10

چگونه متقاضی به بررسی این فرصت کسب و کار، می پردازد 10

مکان فیزیکی. 11

ساختار شرکت و مالکیت.. 12

ساختار مدیریت.. 12

پرسنل کلیدی. 13

عملیات ها 15

تامین کنندگان بالقوه 16

ارزش افزوده 17

مشتریان بدون واسطه/بازار هدف.. 17

تامین نیرو و پرسنل. 18

تحلیل بازار و مدیریت ریسک.. 23

تحلیل بازار 23

بخش بندی و موقعیت یابی هدف.. 25

قیمت گذاری. 26

کانال توزیع. 26

فعالیت های تبلیغاتی. 26

رقیبان عمده 27

تحلیل SWOT. 29

ریسک های بالقوه 30

قوانین و مقررات حاکم و صدور مجوز 31

پیوست 1: ساختار شکست سرمایه گذاری. 34

سرمایه گذاری استارت آپ.. 34

برنامه زمانی سرمایه گذاری. 38

پیوست 2: صورت های مالی. 38

صورت درآمد. 38

ترازنامه ظاهری (پرفورما) 40

پیوست 3: رزومه. 41

 

 

 

رسالت

توسعه راهکار مناسب برای هر پروژه، برای اطمینان حاصل کردن از ایمنی، بازده تولید، مقرون به صرفه بودن و تکمیل بموقع

 

نمای کلی از کسب و کار

مدل تجاری

کسب و کار پیشنهادی، نوسازی کاملاً سفارشی شده خانه و بهبود در آن و همچنین خدمات بازیابی در اسکوامیش ایالت BC را ارائه می دهد. این خدمات، شامل کابینت ها و اوپن ها ، پرداخت های داخلی و بیرونی، نصب درب و پنجره، اضافات به منازل، رنگکاری، کف سازی، نوسازی آشپزخانه و حمام، خدمات لوله کشی، برق، موکت کاری، کف سازی/سقف سازی، بنایی و غیره همراه با خدمات طراحی می باشند. این کسب و کار از روش مدیریت پروژه «روش مسیر بحرانی» (CPM) با خدمات کاملاً یکپارچه نرم افزار سفارشی شده که همه جنبه های زمان بندی یک پروژ] از امضای قرارداد تا اجرا و تکمیل پروژه را مدیریت می کند، استفاده خواهد کرد. علاوه بر آن، هدف کسب و کار پیشنهادی، فرائه سیستم مضنه آنلاین با پرسیدن در مورد اندازه و انواع خدمات نوسازی/بازسازی، به بازار است.

بازار هدف اصلی شامل صاحبان خانه/کسب و کار و طراحان داخلی است.

شهر اسکوامیش (که یک جامعه پرجنب و جوش، متنوع و در حال رشد با جمعیت 19512 نفر) ، موقعیت استراتژیکی بین غرب وانکور و ویستلر، با دسترسی زیاد به شهرها و شهرستان های دیگر، می باشد. این موقعیت جغرافیایی، دسترسی به بازارها، حمل و نقل، دولت محلی باز و قابل دسترس و جامعه تجاری نوآور و همچنین نرخ اجاره کمتر در مقایسه با شهرهای دیگر ایالت BC، تعدادی از عواملی است که شهر اسکوامیش را به یک مکان ایده آل برای شروع کسب و کار پیشنهادی از آنجا، تبدیل کرده است.

دو کسب و کار نوسازی و یک کسب و کار بازسازی در این منطقه وجود دارد که هیچکدام از آنها، هر دوی خدمات نوسازی و بازسازی را زیر یک سقف، ارائه نمی دهند. علاوه بر آن، تاکید اصلی این دو کسب و کار، که خدمات نوسازی را ارائه می دهند، ساختن ساختمان جدید است. بنابراین، حیطه کاری کسب و کار من که تماماً به پروژه های نوسازی و بازسازی اختصاص داده شده، در این منطقه کاملاً منحصربفرد و متمایز می باشد. علاوه بر آن، ارائه خدمات به موقع با استفاده از CPM همراه با نرم افزار طراحی سفارشی تخصصی، خدمات طراحی و سیستم مضنه گذاری آنلاین، راهکارهای جدید و نوینی برای بازار اسکوامیش می باشد که مشتریان را جذب می کند و در نتیجه به نفع اقتصاد اسکوامیش می باشد.

این کسب و کار، توسط من به عنوان مدیر عمومی همراه با یک پرسنل کلیدی و 3 کارمند تمام وقت دیگر، مدیریت خواهد شد. 3 کارمند، شامل نصاب مسکونی، نصاب کف و یک لوله کش است درحالی که ما خدمات طراحی و هرگونه کار نوسازی و بازسازی دیگر را برونسپاری می کنیم. پرسنل کلیدی، مدیر پلوژه شرکت خواهد بود و کل فرآیند از طراحی و تخمین تا تکمیل را نظارت خواهد کرد. آن پرسنل کلیدی در «روش مسیر بحرانی» (CPM) برای مدیریت پروژه های نوسازی/بازسازی، تجربه دارد و از نرم افزاری طراحی سفارشی ما برای دستیابی به این هدف استفاده می کند. با این نرم افزار، کسب و کار ما، خطاها و اشتباهات در کل خدماتش را به حداقل می رساند و این باعث می شود فرآیند سریعتر و دقیقتر باشد و همچنین اطمینان حاصل شود که پروژه ها به موقع به پایان می رسند و تاخیرها به حداقل می رسند. رویکرد تجاری ما، توسعه راهکارهای مناسب برای هر پروژه، جهت اطمینان از ایمنی، بازده تولید، مقرون به صرفه بودن و تکمیل بموقع، می باشد. علاوه بر آن، کسب و کار من، ابزارها و تخصص دارد تا به مشتریان در تعریف و پیاده سازی طرح های نوسازی و بازسازی شان، کمک کند. تیم متخصصان ما، به نیازهای دقیق مشتریان دسترسی و ارزیابی خواهند داشت، طرح های خود را اجرا می کند و یک برآورد برای کار در حد بودجه خود ایجاد می کند و در عین حال، بالاترین کیفیت در تامین را فراهم می کند.

 

محصولات و خدمات

این کسب و کار، خدمات استثنایی نوسازی و بازسازی همراه با طراحی داخلی، ارائه خواهد کرد. علاوه بر آن، این کسب و کار، یک شرکت بازسازی خدمات کامل خواهد بود که خدمات مختلفی را بعد از خسارت بخاطر سیلاب، آتش سوزی، دود، طوفان، باد، ضربه ها و آلاینده های زیست محیطی مانند کپک، خواهد بود. کل خدمات این کسب و کار شامل این موارد می باشند:

  • رنگآمیزی داخلی و بیرونی
  • ساخت دوراهی برروی خانه ها
  • نوسازی آشپزخانه
  • نوسازی حمام
  • تعویض/نصب درب/پنجره
  • عرشه های حیاط خلوت چوبی/بتنی
  • کابینت ها
  • عایق کاری
  • HVAC
  • تعمیر بنایی ها
  • عایق بندی آب و صدا
  • کف سازی
  • رنگ آمیزی
  • لوله کشی
  • نجاری
  • کف سازی/سقف سازی
  • افزودنی ها به منازل-کوچک یا بزرگ

این کسب و کار همچنین، طرح های داخلی خلاقانه را برای همه پروژه ها فراهم می کند. طرح های 3 بعدی، به مشتریان گزینه های مختلفی، جایگزین ها یا ایده های جدیدی فراهم می کنند و در نتیجه به آنها در ترسیم امکانات مختلف کمک می کنند و طراحی های مطلوبی با آرامش ذهن، انتخاب می کنند.

علاوه بر آن، کسب و کار من، استفاده از مدیریت پروژه «روش مسیر بحرانی» (CPM) و نرم افزار سفارشی تخصصی، که همه چیز از برنامه ریزی زمانی تا برآورد برای ارتباطات مشتری، تغییر ویژگی های سفارش، فاکتورها، صورتحساب های وندور و حتی پیگیری ضمانت را مدیریت می کند را با هم تلفیق می کند. این نرم افزار، براساس نیازهای ما طراحی شده است و همه معایب موجود در نرم افزار موجود در بازار را برطرف می کند. همچنین به کسب و کار من امکان می دهد تا هزینه ها را پایین تر از بودجه تعریف شده نگه دارد و در عین حال به مشتریان در مورد هرگونه تغییر اندک در پروژه، اطلاع رسانی می دهد.

علاوه بر آن، کسب و کار پیشنهادی من، هدفش فراهم کردن طراحی پایه آنلاین و سیستم پیشنهاد مظنه از طریق وب سایت این کسب و کار می باشد.

ارائه خدمات ذکر شده در بالا برای اولین بار نشان دهنده خدمات عالی شرکت ما نسبت به رقیبان موجود است و به عنوان مزیت رقابتی اصلی کسب و کار من، باقی مانده است. استراتژی های ورود به بازار موفق من از این قارر می باشند:

  • کمپین بازاریابی و تبلیغات قوی در منطقه
  • همکاری و مشارکت با طراحان داخلی و پیمانکاران مقیاس بزرگ با ارائه مشوق.
  • ملاقات یا آموزش دادن مشتریان بالقوه در مورد مزیت های بهبود خانه، نوسازی و بازسازی از طریق سمینار/بروشور.

 

عوامل موفقیت کلیدی

چندین عامل، موفقیت کسب و کار پیشنهادی را تقویت می کنند که شامل موارد زیر می باشند:

  • بکار گیری خدمات پرسنل کلیدی که تجربه گسترده در صنعت ساختمان سازی و مدیریت پروژه دارند، با ترکیب برنامه CPM و نرم افزار سفارشی شده ما.
  • عدم وجود کسب و کارهای نوسازی و بازسازی تخصصی در شهر اسکوامیش که برنامه مدیریت پروژه تفصیلی را در فرآیند کار آنها در منطقه، تلفیق می کنند.
  • مکان عالی شهر اسکوامیش برای شروع کسب و کار از آنجا، زیرا یکی از سریع رشدترین شهرها در ایالت BC محسوب می شود و بخاطر نزدیکی اش به شهر ویستلر، کسب و کار من به مشتریان آن شهر نیز می تواند خدمت رسانی کند.
  • پیشینه آموزشی من و همچنین پیشینه تجربی طولانی من در پروژه های نوسازی و درک عمیق در مورد صنعت ساختمان سازی و طراحی، معمولاً یک دارایی برای کسب و کار پیشنهادی می باشد و موفقیتش را تضمین خواهد کرد.
  • فراهم کردن خدمات و راهکارهای کامل، که معرفی مدیریت پروژه جدید و سیستم طراحی و مظنه آنلاین برای این شهر برای اولین بار، نکات پررنگ آن هستند.
  • ارائه خدمات نوسازی، بهسازی و بازسازی تحت یک سقف (یعنی در یک جا) که انرژی، زمان و پول مشتری را صرفه جویی می کند.
  • سرمایه گذاری استارت آپ قابل ملاحظه و استفاده از به روزترین ابزار و تجهیزات از بهترین برندهای مشهور.
  • مخارج نوسازی، به نرخ رشد بیشتر نسبت به کل اقتصاد از سال 2014 دست یافته است [2]. مخارج نوسازی کلی در کانادا، رشد پیوسته ای از سال 2013 داشته است و روند رو به رشدی از 37% در سال 2016 تا 48% در سال 2018، برای صاحب خانه های کانادایی داشته است [3]. پیش بینی می شود این رقم در آینده افزایش بیشتری داشته باشد.
  • در بخش های مسکونی صنعت نوسازی و بهبود ساختمان کانادا، 70% از شرکت ها، کمتر از 5 پرسنل دارند و در بخش غیرمسکونی، تقریباً 50% ، پنج پرسنل یا کمتر دارند. این با اندازه کسب و کار من همخوانی و مطابقت دارد و در نتیجه، موفقیت را تضمین می کند [4].
  • بودجه تبلیغات زیاد و تنوع روش های تبلیغات
  • بکارگیری استراتژی قیمت گذاری نفوذی برای جذب مشتریان و بدست گرفتن سهم بازار.
  • استفاده از مواد مصرفی سازگار با محیط زیست و بکارگیری فرآیندهای سبز برای نهایی کردن پروژه ها.

 

امکان سنجی تجاری

در حال حاضر، هیچ کسب و کار نوسازی و بازسازی کیفیت بالا در این شهر وجود ندارد که بتواند ابزارهای مدیریت پروژه تفصیلی را در کار خود شامل کنند. من شخصاً با CPM و برنامه مدیریت پروژه سفارشی ما آشنا هستم و باور دارم که یکی از بهترین روش های مدریت پروژه است که تماماً برای صنعت ساختمان سازی در کانادا، تازه است. پرسنل کلیدی که با خود می آورم، تجربه گسترده در صنعت ساختمان سازی دارد و تجربه این خانم و مهارت های مدیریت پروژه را در این کسب و کار، با هم ترکیب می کند.

نقطه قوت دیگر کسب و کار پیشنهادی من، وب سایت کامل همراه با ارائه سیستم مظنه آنلاین برای اولین بار برای این شهر خواهد بود. این خدمات متمایز، مشتریان را جذب خواهد کرد، زیرا قیمت های انعطاف پذیر براساس بودجه مشتری بدون ملاقات رو در رو را نشان مید هد. ارائه خدمات نوسازی، بهسازی و بازسازی تحت یک سیستم مشترک (یکجا)، مزیت دیگر کسب و کار من است که در انرژی، زمان و پول مشتری صرفه جویی می کند. من از یک استراتژی قیمت گذاری نفوذی برای جذب مشتریان و بدست گرفتن سهم بازار، استفاده خواهم کرد.

این حقیقت که ساختمان سازی، یک صنعت بزرگ در کانادا است و بیش از 2/1 میلیون مرد و زن را مشغول به کار کرده است، نشان می دهد که کسب و کار من، فرصتی عالی برای جذب کسب و کارهای ساختمان سازی به عنوان مشتریان بالقوه باری کسب و کار من دارد. براساس آمارهای کانادا، سرمایه گذاری در ساختمان سازی جدید مسکن در ایالت بریتیش کلمبیا، از 0/8% از آگوست 2017 تا 2/1 میلیارد دلار در آگوست 2018 افزایش یافته است. [5]. شهرداری ها در این ایالت، پروانه های مسکونی به ارزش 2/2 میلیارد دلار صادر کرده است که تقریباً دو برابر رکورد قبلی در ژوئن 2018، بوده است. بنابراین، این روند مثبت در چند سال اخیر، نشان می دهد که بریتیش کلمبیا و اسکوامیش، بنظر می رسد پتانسیل میزبانی خدمات نوسازی بیشتری را دارد که این بخاطر رشد مسکن سازی و نیاز به تعمیر و نگهداری و نوسازی ساختمان های قبلاً ساخته شده، را دارد.

سوای از عوامل ذکر شده، سالهای طولانی تجربه من در پروژه های نوسازی و درک عمیق از صنعت و طراحی ساختمان، معمولاً یک دارایی برای کسب و کار پیشنهادی می باشد و موفقیتش را تضمین می کند. در این سالها، یاد گرفته ام که مشتریان بیشتری را با شبکه سازی با افراد در صنایع مرتبط و آموزش مداوم پرسنل برای خدمت رسانی عالی به مشتری، جذب کنم. همچنین، هدف کسب و کار من، فراهم کردن خدمات پس از فروش جامع برای داشتن یک پایگاه مشتری راضی و وفادار، می باشد. علاوه بر آن، من بطور منظم پژوهش و توسعه را انجام خواهید داد تا جدیدترین پیشرفت های فنی و نوآوری در این صنعت را پیدا کنیم تا در مورد فنون جدید برای خدمات نوسازی، شامل تعمیر، نگهداری و نصب، یاد بگیریم. برای مثال، قرار است عایق های دیواری جدیدی برای مشتریان، بجای معمول ترین روش عایق بندی در حال حاضر استفاده شده در بازار کانادا را معرفی کنیم. این روش عایق بندی نوین جدید، فوم های برپایه نفت را با آب و دیگر عامل های بی خطر برای محیط زیست مخلوط می کند تا حفره های موجود در دیوارها را کاملاً پر کند. این روش، در تاثیر زیست محیطی بخاطر تولید و کاربرد بسیار مقرون به صرفه از نظر انرژی، کاهش قابل توجهی بوجود می آورد  [6].

علاوه بر آن، براساس گزارش مالی از «آمار صنعت کانادا» برای این صنعت (NAICS 236110)، بدست آمده از سایت ic.gc.ca، درآمد میانگین این صنعت در ایالت BC، به ترتیب حدود 517،000 دلار است. با ملاحظه درآمد پیش بین شده برای کسب و کارم (430،000 دلار برای 10 ماه فعالیت)، درآمد کسب و کار من با فعالیت هایی با اندازه مشابه، همراستا خواهد بود. علاوه بر آن، بخش بزرگی (68%) از کسب و کارهای این صنعت در این ایالت 1 تا 4 پرسنل دارند. ایند و عامل، ثابت می کنند که حیطه کسب و کار من با هنجارهای صنعت همخوانی دارد [7، 8].

براساس همه موارد ذکر شده در بالا، کسب و کار من توانایی عملکرد موثر، سودآوری و امکان پذیری تجاری را دارد.

 

صلاحیت های متقاضی و تجربه تجاری/مدیریت

من مالک و مدیر کسب و کار پیشنهادی و مسئول مدیریت روزمره و همچنین تعریف سیاست های درازمدت خواهم بود که این امر کسب و کار بنده را در مسیر درست، تضمین خواهد کرد.

من سهامدار (24%) و مدیر کل شرکت تجارت عمومی و پیمانکاری آرتچکو (Artechco)، در کویت از سال 2012 بوده ام. از میان خدمات بسیاری که این شرکت در زمینه ساخت و ساز فراهم می کند، نوسازی و بازسازی منبع اصلی درآمد می باشند. همچنین، این شرکت استفاده از نرم افزار CPM را برای همه پروژه هایش، تلفیق می کند. از آنجا که مسائل بسیاری برای نرم افزارهای موجود در بازار وجود داشت، این شرکت همچنین یک نرم افزار طراحی سفارشی شده طبق اولویت ها و نیازهای شرکت را توسعه داده است. به لطف فرصت های بزرگی که این نرم افزار ارائه می دهد، این شرکت به عنوان یک ارائه کننده خدمات نوسازی و بازسازی دقیق و بموقع در حیطه بودجه خود، معروف است.

8 سال سابقه کار مربتط در همین کسب و کار در کویت، مرا واجد شرایط شروع این شرکت می کند. من درک عمیقی از مصالح ساختمان سازی و محصولات بهبود منزل دارد و بازیگران کلیدی در این صنعت مانند پیمانکاران و نوسازان را تشخیص می دهد. تجربه مدیریتی من نیز در این کسب و کار پیشنهادی مشارکت خواهد داشت، زیرا مرا به مهارت هایی مانند رهبری، بازاریابی، جذب و ارزیابی پرسنل، تامین مالی، مذاکره با تامین کنندگان و مشتریان و خدمات مشتری، مجهز کرده است. من میل شدیدی به محیط زیست دارم و قویاً به فراهم کردن محصولات مصرفی سازگار با محیط زیست در کسب و کارم اعتقاد دارم، بگونه ای که هم به نفع محیط زیست و هم مصرف کننده باشد.

 

چگونه متقاضی به بررسی این فرصت کسب و کار، می پردازد

داشتن 8 سال سابقه کار در صنعت نوسازی و بازسازی با استفاده از مدیریت پروژه نوین CPM و نرم افزار سفارشی تخصصی، بازار ایالت BC و اسکوامیش، بخصوص صنعت نوسازی و بازسازی، محیط زیست و رقیبان را بسیار بدقت، مطالعه کرده ام. از طریق این مطالعات، متوجه شدم که با اینکه شرکت های ساختمان سازی موفقی در اسکوامیش وجود دارند، اما هیچکدام در پروژه های نوسازی و بازسازی، متخصص نیستند. عمدتاً در ساختمان سازهای جدید که در صورت لزوم نوسازی و بازسازی را مدیریت می کنند، مشغول هستند. علاوه بر آن، هیچکدام از آنها از خدمات منحصربفرد مدیریت CPM همراه با نرم افزار سفارشی در فرآیندشان، استفاده نمی کنند. بنابارین، عدم وجود چنین کسب و کارهایی، برایم ایده تاسیس یک شرکت متمرکز بر خدمات نوسازی و بازسازی همراه با استفاده از نرم افزار مدیریت برای تکمیل بموقع و متناسب با بودجه پروژه ها، را به ذهن آورد. علاوه برآن، من از خانم سیده الهام حسینی که از سال 2017 با من کار کرده است و تجربه گسترده ای در مدیریت پروژه های بازسازی و نوسازی و پیاده سازی CPM و نرم افزار سفارشی من دارد، را استخدام خواهم کرد. این خانم، کارکنان را در مورد استفاده از سیستم آموزش خواهد  داد و قادر به تصحیح مسائلی مانند باگ و خطاها، که ممکن است در طی پروژه بوجود بیایند، خواهد بود. بنابراین، خوشبین هستم که قادر به کسب یک سهم بازار عالی باشم و در بازار اسکوامیش و منطقه اطراف موفق خواهم بود.

 

مکان فیزیکی

برای شرکت ما، یک مکان ایده آل برای شرکت پیشنهادی، یک مکان تجاربی بین 4000 تا 5000 فوت مربع در اسکوامیش با مکان هایی برای دفتر، کارگاه و انبار برای ذخیره مصالح، ابزار و تجهیزات و همچنین اثاثیه مشتری در هنگام انجام پروژه ها، خواهد بود. با چندین بنگاه املاک تجاری تماس گرفته شد و چندین مکان، پیدا شد. از نظر بنگاه های املاک و وب سایت های فهرست بندی، مبلغ اجاره میانگین برای یک مکان مناسب، حدود 4000 دلار خواهد بود. یک مکان ایده آل در منطقه 610-1200 Hunter PI، اسکوامیش، ایالت BC خواهد بود [9].

فضای موجود: 5,837 ft2

موجود از تاریخ: 3 ماه اعلام

نوع اجاره: مستقیم

مدت اجاره: 60 ماه.

من تماس با تعدادی بنگاه را حفظ خواهم کرد تا ملکی دیگر پیدا کنم اگر ملک پیشنهاد شده در مدت مقرر، موجود نبود.

 

ساختار شرکت و مالکیت

این شرکت به عنوان یک بنگاه در بریتیش کلمبیا ثبت خواهد شد، و بنده، محمد نظری مزیدی، 100% سهام شرکت را مالک خواهم بود. درحالی که این شرکت نیاز به کاغذبازی و مخارج بیشتر از یک مالکیت محض یا مشارکت خواهد داشت، اما مزیت های قانونی و مالیاتی مهمی حاصل می کند. مزیت اصلی ( و تنها مهمترین دلیل) اینکه بسیاری از صاحبان کسب و کار تصمیم می گیرند از شکل بنگاهی انجام کسب و کار استفاده می کنند، مسئولیت محدود است. علاوه بر آن، بنگاه سازی، افزایش وجوه برای کسب و کار از سرمایه گذاران بیرونی را آسانتر می کند. من در 100% هزینه استارت آپ به میزان 445887 دلار سرمایه گذاری خواهم کرد که توسط دارایی های شخصی و پس اندازهایم، تامین خواهند شد.

 

ساختار مدیریت

من مدیرعامل شرکت پیشنهادی که فعالیت های روزمره آن شرکت را اداره می کنم، خواهم بود. وظایف و مسئولیت هایم شامل این موارد می باشند:

  • توسعه اهداف و آرمان ها، تدوین و پیاده سازی استراتژی های صحیح برای دستیابی به اهداف تجاری.
  • دنبال کردن روندهای صنعت به صورت محلی و بین المللی.
  • مدیریت خرید تجهیزات و ماشین آلات
  • شناسایی و پیدا کردن نقاط قوت تجاری و نیازهای مشتری.
  • انجام پژوهش بازاری و تحلیل رقیب.
  • تعیین منابع لازم، تضمین اینکه این شرکت منابع کافی و مناسب برای انجام فعالیت هایش را دارد.
  • مدیریت فرآیند تامین و تدارکات، شناسایی تامین کنندگان بالقوه و انتخاب بهترین و مطمئن ترین منابع
  • تضمین تعمیر و نگهداری بموقع ماشین آلات و تجهیزات
  • مدیریت و نظارت بر عملکرد کسب و کارم و عملیات های روزمره آن
  • سازمان دهی و هماهنگ سازی عملیات ها به نحوی که حداکثر بهره وری را تضمین کند.
  • انجام برنامه ریزی لازم برای پیاده سازی تغییرات عملکردی
  • انجام کنترل کیفیت، بازرسی و تحلیل
  • راه اندازی سیاست ها و رویه ها با توجه به بازاریابی، تامین مالی، روابط مشتری و روابط کارکنان.
  • مدیریت امور مالی کسب و کار و کنترل مخارج.
  • تحلیل صورت های مالی و مدیریت جریان نقدی
  • تهیه و پیاده سازی بودجه سالانه برای اطمینان از اینکه جریان های درآمد به حداکثر رسیده اند و هزینه های ثابت به حداقل رسیده اند.
  • قیمت گذاری برای محصولات و خدمات
  • تدوین طرح فروش و همچنین توسعه و نگهداری یک استراتژی بازاریابی موثر برای ارتقای محصولات، خدمات و وجهه کسب و کار در جامعه گسترده تر.
  • نظارت بر مطالب تبلیغاتی و بازاریابی.
  • پیش نویس و بازبینی قراردادها تا از پیروی از قوانین و دستورالعمل های مطرح شده توسط قانون، اطمینان حاصل شود.
  • تضمین اینکه فعالیت های تجاری، نگرانی های قانونی، بهداشتی، ایمنی، محیط زیستی و اخلاقی ایالت بریتیش کلمبیا و بطور کل کانادا ، در نظر گرفته می شوند.
  • شناسایی فرصت ها و روندهای فروش
  • مدیریت استخدام و حفظ پرسنل و همچنین آموزش و ارزیابی عملکرد
  • ایجاد یک محیط کار ایمن و امن که در آنجا کارکنان بتوانند مهارت های خود را ارتقاء دهند.

 

پرسنل کلیدی

خانم سیده الهام حسینی، مدیر پروژه (NOC 0711) برای شرکت پیشنهادی در اسکوامیش خواهد بود. وی با من در شرکت تجارت و پیمانکاری عمومی آرتچکو به عنوان مدیر پروژه از 01/ 2017 کار کرده است و از مهلت های سخت گیرانه و کم در این صنعت کاملاً آگاه است. خانم حسینی، آموزش های فشرده ای در مورد نرم افزارهای مدیریت مختلف داشته است و تجربه دسته اول در توسعه نرم افزار برای پروژه های نوسازی و بازسازی دارد تا همه فعالیت ها را در محدوده بودجه و چهارچوب زمانی، حفظ کند. وی در کل فرآیند بازسازی/نوسازی شرکت در کویت، عالی بوده است و از روش های مدیریت و نرم افزارهای مختلفی برای مدیریت بموقع و دقیق حجم کار، استفاده کرده است.

 

خانم سیده الهام حسینی دو ویژ"ی اصلی دارد که باعث می شود نقش اساسی در این کسب و کار جدید داشته باشد:

الف) تسلط کامل بر برنامه CPM همراه با نرم افزار سفارشی در همه مراحل؛ از راه اندازی تا اجرای کامل. در این سالها، این خانم رویکرد خود را به کمال رسانده است و یک سیستم تماماً جدید ایجاد کرده است که در حال حاضر از آن استفاده می کنیم. این سیستم مدیریت پروژه، تضمین می کند که همه مراحل از شروع تا پایان، دقیقاً در محدوده زمانی پیش بینی شده و فرض هزینه اولیه، محاسبه شده اند. ما موفقیت چشمگیری در استفاده از سیستم اختصاصی وی دیده ایم و تمایل داریم این سیستم مدیریت پروژه را باری کسب و کار پیشنهادیمان در بریتیش کلمبیا، کانادا، پیاده سازی کنیم. از آنجایی که هیچکدام از کسب و کارها در این منطقه از این نرم افزار استفاده نمی کنند، یافتن گزینه مناسب، که چنین تجربه ای داشته باشد، بنظر غیرمحتمل می رسد. وی کارکنان را در مورد استفاده از این سیستم آ»وزش خواهد داد و قادر خواهد بود مسائلی ماند باگ ها و خطاهایی که ممکن است در طی تولید رخ دهد را خودش، تصحیح کند. کار با این نرم افزار و توسعه آن، پیچیده است و نیاز به حداقل 2 تا 3 سال تجربه دارد تا بتوان یک پروژه را به درستی اجرا کرد.

ب) سمت مدیر پروژه، یک پست بسیار فنی است که نیاز به تجربه و دانش مختلف در صنعت های مختلف دارد. در طی سالهایی که خانم حسینی در شرکت ما در کویت کار کرده است، در صنعت ساختمان سازی و نوسازی، تجربه پیدا کرده است. این خانم، ماهیت این صنعت را درک کرده است و ثابت کرده است که فضای زیاید برای بهبود در نحوه بررسی این صنعت در پروژه، وجود دارد. این سیستم منحصربفرد که در کسب و کار ما پیاده سازی کرده است، یکی از عوامل موفقیت اصلی ما در شروع این شرکت جدید خواهد بود.

 

ما از سیتسم وی استفاده خواهیم کرد تا یک سرویس مظنه و تخمین قیمت آنلاین را ایجاد کنیم و همچنین آنرا با نرم افزار سفارشی ترکیب می کنیم تا بتوانیم به نحو کارا»دتر از کار (کارگر) و مصالح در پروژه ها استفاده کنیم. این به پایین آوردن هزینه و همچنین زمان مورد نیاز برای هر پروژه تعبیر خواهد شد و به کسب و کار پیشنهادی، یک مزیت رقابتی قوی در بازار می دهد.

بنابارین، داشتن خانم حسینی به عنوان یک پرسنل کلیدی، برای کسب و کار پیشنهادی، بخصوص از نظر راه اندازی و اجرا کردن CPM و نرم افزار منحصربفرد ما و همچنین کل فرآیند پروژه، لازم می باشد، بگونه ای که نتیجه کیفیت بالا و بموقع تولید شود.

وی ، دانش و تجربه خود را به شرکتی جدید در BC خواهد آورد و مسئول پروژه های بازسازی و نوسازی خواهد بود. وی سیستم نرم افزاری را راه اندازی خواهد کرد و اطمینان حاصل می کند که بطور مناسب، کار می کند. حقوق پیشنهادی برای این سمت، 5/36 دلار در ساعت خواهد بود [10].

 

عملیات ها

هدف کسب و کار من، فراهم کردن خدمات ذکر شده در اسکوامیش است. وب سایت این شرکت، شامل همه خدمات و اطلاعات است تا در زمان مشتری صرفه جویی حاصل شود. اگر هرگونه اطلاعات بیشتری لازم باشد، مدیر پروژه یا نصاب مسکونی (براساس دسترسی به آنها) در دفتر، به همه پرسش ها با تلفن پاسخ خواهد داد. علاوه بر آن، وب سایت این شرکت به سیستم مظنه آنلاین مجهز خواهد بود تا مشتریان را قادر به درج اندازه یا نوع نوسازی و بدست آوردن یک مظنه تقریبی کند. مشتریان همچنین می توانند به دفتر مراجعه کنند تا در مورد خدمات اطلاعات بیسشتری کسب کنند و تصمیم گیری سریعتری انجام دهد. بعد از اینکه مشتریان در مورد پروژه های خود به تصمیم رسیدند، مدیر پروژه، قرارداد را تهیه می کند، همه شرایط و ضوابط قرارداد را توضیح می دهد و همچنین ترتیب پرداخت و همچنین همه مسائل مالی را می دهد.

براساس نوع پروژه، نصاب ها و یا لوله کش، در مکان مشتری حضور پیدا خواهند کرد، از خوردوی شرکت استفاده می کنند، تا فضا را اندازه گیری کنند و یک تقریب قیمت برای پروژه بدست آورند. در این مرحله و به درخواست مشتری برای خدمات طراحی، طراح داخلی برونسپاری شده، از مکان مشتری بازدید می کند و طراحی های سه بعدی از نتیجه نهایی مطلوب را براساس اولویت هایشان، طراحی می کند. بعد از توافق نهایی و امضای قرارداد، تیم من کار را براساس تاریخ شروع قرارداد و تایید پرداخت، شروع خواهد کرد. همه نصاب های مسکونی، نصاب های پوشش کف و لوله کش ها، کارکنان فنی و باتجربه ای هستند که قادر به انجام انواع خدمات در طی یک پروژه نوسازی هستند. لقب آنها براساس تخصص آنها می باشد، اما همگی اکثر قسمت های پروژه را مدیریت خواهند کرد. با این حال، شرکت من ممکن است نیاز به خدمات تخصصی مانند خدمات برقکشی خواهد داشت که از بیرون استخدام خواهند شد. درحالی که کارکنان پیشنهادی و منابع برونسپاری همه خدمات مربوطه را در مرحله اولیه انجام خواهند داد، در نظر دارم با گسترش کسب و کار، کارکنان ماهرتری را استخدام کنم. مدیر پروژه همه مراحل را هماهنگ خواهد کرد و کارکنان دیگر را براساس وظایف و زمان بندی در طی هر مرحله از پروژه، هدایت خواهند کرد. همانگونه که در قبل ذکر شد، کسب و کار من، استفاده از نرم افزار CPM را برای مدیریت همه مراحل پروژه، از منابع تا زمان بندی برای کارکنان و هرگونه تغییر کوچک در طرح، را بکار خواهد گرفت. از روز اول، هدف من، فراهم کردن رضایت کامل مشتری، بدون اینکه کار چه میزان بزرگ یا کوچک باشد. همه کار، طبق بالاترین استانداردها انجام خواهد شد و همه کارکنان، در برابر همه ریسک ها، کاملاً بیمه خواهند شد.

 

تامین کنندگان بالقوه

شرکت پیشنهادی من، مجموعه بزرگی از تامین کنندگان برای منابع و مواد مصرفی لازم برای نوسازی و بازسازی مانند ماله صافکاری، دیوار پلاستری، حباب پوش ، لایه های چوب، لایه های حفاظتی، مواد تمیز کننده، جعبه، تجهیزات حفاظتی و غیره، را دارد. کسب و کار پیشنهادی تلاش می کند تا مصالح چوبی را از تامین کنندگانی که الوار خود را از منابع تجدیدپذیر تولید می کنند، تامین کند. جدول زیر، تامین کننده های بالقوه شرکتمان در آمریکای شمالی را فهرست کرده است.

 

              1. تامین کنندگان بالقوه

نه

نام تأمین کننده

محصولات

محل

1

CertainTeed

www.entifteed.com

گیپسو کارتن ، مسکونی بام ، بام تجاری ، فلزی، بام ، جانبداری ، اصلاح ، تزئینات ، نرده های ، نرده ، شومینه بسته ، و غیره

1200 Empress St ، وینیپگ ، MB R3E 3B4 ، کانادا

2

تولکو لومبر

tolko.com

پلت ، چوب ، تخته سه لا ، روکش ، تخته صاف شده جهت دار ، تخته صاف شده چند لایه و غیره

3000 - 28th Street Vernon، BC کانادا V1T 9W9

3

Crownhill Packaging Ltd

www.crownhillpackaging.com

بسته بندی حباب ، جعبه های راه راه ، کف بسته بندی ، فیلم باطل و غیره

8905 Goreway Dr، Brampton، ON L6T 0B7، کانادا

4

توزیع Bunzl

www.bunzlcanada.ca

بسته بندی حباب ، تمیز کردن و بهداشت ، تسمه ، و غیره

1915 E فلوریدا خیابان ، اسپرینگفیلد ، MO 65803

5

SPF Precut Lumber

www.spfprecut.ca

تخته های چوب ، داربست

Suite 205 - 3007 Glen Drive
Coquitlam ، بریتیش کلمبیا ، کانادا V3B 0L8

6

خوش یار

www.goodfellowinc.com

چوب ، پانل ها ، بام ، کف سازی ، سایدینگ

2060 مکان ون دایک

ریچموند ، BC V6V 1X9

7

شرکت بلوم

www.blum.com

دونده کشو ، سیستم های لولا ، سیستم بالابر و سیستم جعبه

7733 جاده پلانک قدیمی

استنلی NC 28164 ، ایالات متحده آمریکا

 

ارزش افزوده

شرکت من، یک شرکت ارزش افزوده است، زیرا انواع مختلفی از خدمات بازسازی، نوسازی و بهسازی را برای بازار هدف، فراهم می کند. شرکت پیشنهادی برای مشتریان، یک راهکار کلی برای واقعی سازی آنچه که در ذهنشان برای ملکشان دارند، فراهم خواهد کرد. این خدمات، طرح ساختمان، طرح کلی، طراحی را تغییر خواهد داد و در نتیجه برای آن ارزش افزوده حاصل می کند. هر پروژه براساس طراحی و ذائقه مشتری با استفاده از مصالح، رنگ ها، طرح های مختلفو غیره سفارشی خواهند شد تا مناسب ذائقه، نیازها و بودجه مشتری به موثرترین نحو شود. بنابراین، این شرکت با ارائه گزینه های سفارشی سازی کامل و هرچیز لازم برای پشتیبانی از مشتریان برای دستیابی به نتیجه نهایی که تمایل دارند، ارزش افزایی خواهد کرد.

 

مشتریان بدون واسطه/بازار هدف

بازار هدف، عمدتاً شامل صاحبان منازل/کسب و کارها و طراحان داخلی در شهر اسکوامیش و مناطق اطراف می باشد.

داده های سرشماری جدید، نشان می دهد که جمعیت اسکوامیش از نرخ رشد ملی، در پنج سال گذشته، پا را فراتر گذاشته است. آمار کانادا در سال 2016 گزارش داده است که جمعیت اسکامیش از آخرین سرشماری در سال 2011، 1/13% افزایش داشته است. نرخ رشد این شهر بالاتر از نرخ رشد ملی 0/5% است، درحالی که جمعیت ایالت بریتیش کلمبیا به اندازه 6/5% افزایش یافته است [11، 12]. این کار رشد منظره شهر را تغییر خواهد داد و بر اقتصاد، توسعه، ساختمان سازی و معماری و غیره آن، تاثیر خواهد گذاشت. بنابراین، پیشرفت تقاضا بخاطر بازگشت قوی فعالیت ساختمان سازی شامل روندهای تعمیر و نگهداری خانه، فروش خانه، نوسازی و مدلسازی مجدد، بوجود می آورد و در نتیجه، تقاضای بازار برای کسب و کار بنده را افزایش می دهد.

تامین نیرو و پرسنل

صنعت نوسازی و بهبود خانه کانادا، یک صنعت 78 میلیون دلاری است که مشاغل مستقیم برای بیش از 4/1 میلیون مرد و زن کانادایی را فراهم می کند. علیرغم آن، اندازه میانگین شرکت های بهبود یا نوسازی خانه، نسبتاً کم است. در بخش های مسکونی، 70 درصد از شرکت ها، کمتر از پنج کارمند دارند [13].

در مرحله اولیه کسب و کار من، 3 پرسنل تمام وقت در کانادا همراه با کارمند کلیدی خودم که به من ملحق می شود، استخدام خواهم کرد. این کارمند کلیدی، مدیر پروژه خواهد بود و همه جنبه های پروژه ها را مدیریت خواهد کرد. همچنین مسئول مدیریت چهارچوب زمانی و حجم کار پرسنل و همچنین برآورد هزینه برای هر پروژه خواهد بود. وی پرسنل دیگر را در استفاده از نرم افزار CPM، آموزش خواهد داد و همچنین به درخواست های مشتریان و تهیه فاکتور، پاسخ خواهد دارد.

سه پرسنل تمام وقت در کسب و کار پیشنهادی کار خواهند کرد: یک نصاب مسکونی، یک نصاب پوشش کف و یک لوله کش. همه آنها مسئول اجرای پروژه های نوسازی و یا بازسازی خواهند بود. بنده، شخصاً مسئول استخدام، آموزش و ارزیابی پرسنل تمام وقت هستم و کارمند کلیدی، پروژه ها و وظایف را به هر پرسنل، تقسیم می کند.

خدمات طراحی به یک طراح داخلی مجوز دار در مرحله اولیه کسب و کار، برونسپاری می شوند و سپس، این کسب و کار یک پرسنل تمام وقت استخدام خواهد کرد. بنده همچنین، کارهای مرتبط با حسابداری و یک وکیل را برونسپاری خواهم کرد. با رشد کسب و کار، ظرفیت خدمات خود را افزایش خواهم داد، بدان معنا که تجهیزات بیشتر و پرسنل بیشتری لازم خواهد بود. شکل زیر، چارت سازمانی کسب و کار پیشنهادی را نشان می دهد:

 

مسئولیت ها و صلاحیت های هر سمت از قرار زیر می باشند:

 

نصاب مسکونی:

  • خوشآمدگویی به مشتریان و اطمینان دادن به نیازهای مشتریان
  • پاسخ به درخواست مشتریان از طریق تلفن و ایمیل.
  • دادن توصیه به مشتریان در مورد خدمات متنوع برای نیازشان
  • تهیه و ارسال فاکتور
  • پیگیری پروژه ها/سفارش ها و گزارش دادن آنها به مدیر پروژه.
  • بررسی سایت پروژه و مطالعه ترسیمات برای تعیین مصالح، ابعاد، موقعیت، ابزار، و روش های مونتاژ مورد نیاز.
  • بارگذاری و تخلیه مصالح، ابزار و تجهیزات
  • تحلیل و توسعه طرح های کار تفصیلی و مظنه های قیمت برای پروژه ها
  • تولید گزارش های بموقع و تفصیلی در مورد خدمات.
  • مستندسازی خدمات و فعالتی های دیگر با تکمیل فرم ها، گزارش ها، یادداشت ها و رکوردها، برای به روز نگه داشتن CPM.
  • نصب، تعمیر و سرویس دهی محصولات پیش ساخته داخلی، مانند درب ها، پنجره ها، کمدهای آشپزخانه، وان های حمام، آبگرمکن ها و لوازم خانگی با استفاده از دست و ماشین ابزارها.
  • نصب، تعمیر و سرویس کردن محصولات پیشساخته بیرونی، مانند جداره ها، شاترها، سایبان ها، فنس ها، عرشه ها و غیره با استفاده از دست و ماشین ابزارها.
  • تشخیص خطاها یا مسائل فنی و تعیین راهکارهای مناسب
  • سنجش و علامت گذاری دستورالعمل های لازم برای امور مختلف.
  • نصب سیستم های تکیه گاه کابلی و تهیه خروجی های ایستگاه کابلی
  • نگهداری یک محیط کار ایمن که با سیاست های شرکت مطابقت دارد.
  • سنجش و علامت گذاری ساختمان ها، لوله کشی ها و اجزاء برای تعیین الازمات و رویه های مونتاژ و نصب.
  • کار با ماشین ابزارها.
  • سوراخکاری در اجزاء یا سازه جهت تسهیل نصب یا مونتاژ
  • به روز نگه داشتن دانش در مورد همه تجهیزات مدرن و مقررات.
  • وظایف عمومی کامل اختصاص داده شده به صورت هدایت شده توسط مدیر پروژه.
  • ارائه خدمات ارزشمند به همه مشتریان.
  • داشتن مهارت های عالی جابجایی مصالح و لجستیک؛ اجرای جابجایی کارآمد مصالح در داخل و خارج از سایت پروژه.
  • باید از نظر جسمی قادر به انجام همه کارهای لازم برای این سمت باشد.
  • گواهینامه رانندگی کامل برای حضور در مکان مشتری جهت انجام اندازه گیری و خدمات.

 

مهارت ها و شرایط لازم:

  • دیپلم دبیرستان یا معادل آن.
  • تسلط به زبان انگلیسی
  • مهارت های ارتباطاتی شفاهی و کتبی خوب
  • 2 سال سابقه کار در صنعت ساختمان سازی.
  • داشتن گواهی توسط موسسه استانی.
  • گواهینامه رانندگی کامل
  • داشتن دانش در مورد اصول و فرآیندها برای فراهم کردن خدمات به مشتری و خدمات شخصی. این شامل ارزیابی نیازهای مشتری، رعایت استانداردهای کیفی برای خدمات و ارزیابی رضایت مشتری می باشد.
  • توانایی انجام منظم و باکیفیت مسئولیت های پروژه.

حقوق پیش بینی شده نصاب مسکونی، 21 دلار در ساعت است [14].

 

نصاب پوشش کف

  • نصب انواع پوشش کف، شامل موکت کاری، کف چوب سخت، لامینت، چوب پنبه، چوب، لبه ها و پایه های کف ها یا دیگر سطوح
  • اتصال لبه های موکت و لبه های درزبند در صورت لزوم، با خیاطی یا با استفاده از نوارچسب و اتوی موکت حرارت دیده.
  • امتداد دادن موکت جهت همراستا شدن با دیوارها و اطمینان از بوجود آمدن یک سطح هموار و فشردن موکت در محل برروی نوراها یا استفاده از گیره، نوار، میخ، یا چسب برای در محل نگه داشتن موکت.
  • گسترش سیمان چسبی برروی کف به مصالح فونداسیون سیمانی به کف برای مرده سازی صحیح و برای جلوگیری از ساییدگی پوشش برروی مفصل های تخته.
  • بازرسی و تعمیر پوشش های کف آسیب دیده.
  • توصیه و پیشنهاد دادن انواع پوشش کف مناسب برای هر پروژه و استعلام در مورد موجود بودن آن.
  • مشورت با طراح یا صاحب خانه برای تعیین مصالح و طرح ایده آل.
  • بازرسی، سنجش، تهیه و علامت گذاری سطوحی که قرار است پوشش گذاری شوند.
  • سنجش و محاسبه پوشش های کف لازم برای پروژه ها.
  • قطع و حذف موانعی مانند فیکسچرهای لوازم خانگی و روشنایی.
  • جاروب، پرداخت کردن، ماسه ریزی یا بی نظمی های تراشه ها از سطوح مبنا و پرکردن ترک ها با بطانه، پلاستر یا دوغاب سیمان برای تشکیل فونداسیون هموار و تمیز.
  • آماده سازی زیرکف ها با یک ترکیب هموار کننده و تخته چندلایه.
  • نواحی کاری را از آشغال و خاشاک تمیز کند و هرگونه موکت کاری یا کف سازی قدیمی را جداسازی کند و اطمینان حاصل شود که هیچ آسیبی به کف وارد نشده است.
  • پرداخت و بازپرداخت انواع کف های چوبی با سمباده و تجهیزات تمیزکاری؛ استفاده از سیلرز، وانیش و واکس کف در صورت لزوم.
  • پایبندی به همه قوانین بهداشت و سلامت در سر سایت.
  • اجرای همه کار در صورت لزوم به پشتیبانی از پروژه و کمک به نصاب مسکونی و لوله کش در مشاغل نوسازی دیگر، در صورت لزوم.
  • رانندگی خودروی شرکت برای حضور در مکان مشتری جهت انجام اندازه گیری و خدمات.

 

مهارت ها و شرایط لازم

  • دیپلم دبیرستان یا معادل آن
  • تسلط به انگلیسی
  • مهارت های ارتباطاتی شفاهی و کتبی خوب
  • 2 سال سابقه کار در صنعت کف سازی
  • دانش در مورد محصولات، مانند مواد و کیفیت آنها و فنون دیگر بیشینه سازی نصب موثر
  • گواهینامه رانندگی کامل
  • توانایی حفظ ظاهر تخصصی و ارائه خدمات سازگار با مشتری.

حقوق پیش بینی شده نصاب پوشش کف، 19 دلار در ساعت است [15].

 

لوله کش

  • خواندن نقشه ها و مشخصات فنی جهت تعیین طرح سیستم لوله کشی، شبکه تامین آب و سیستم های فاضلاب و زهکشی.
  • نصب، تعمیر و نگهداری لوازم لوله کشی و سیستم ها
  • مکان یابی و علامت گذاری موقعیت ها برای اتصالات لوله، سوراخ ها و فیکسچرهای مسیر در دیوارها و کف ها.
  • برش دهانه ها در دیوارها و کف ها برای جای دادن لوله و اتصالات لوله ها
  • اندازه گیری، برش، خمش و رزوره دادن لوله ها با استفاده از دست و ابزار آلات یا ماشین ابزار.
  • اتصال دادن لوله ها با استفاده از کوپلینگ، گیره، پیچ، مهره، سیمان یا لحیم کاری، جوشکاری و تجهیزات مربوطه.
  • تست لوله ها از نظر نشتی با استفاده از فشارسنج های هوا و آب.
  • تهیه برآورد هزینه.
  • رانندگی خودروی شرکت برای حضور در مکان مشتری جهت انجام اندازه گیری و خدمات.

 

مهارت ها و شرایط لازم:

  • دیپلم دبیرستان یا معادل
  • تسلط به انگلیسی
  • مهارت های ارتباطاتی شفاهی و کتبی خوب
  • دو سال سابقه در لوله کشی
  • گواهی تجارت
  • گواهینامه رانندگی کامل
  • توانایی حفظ یک ظاهر حرفه ای و ارائه خدمات سازگار با مشتری یا مشتری پسند.

حقوق پیش بینی شده لوله کش 26 دلار در ساعت می باشد [16].

در زیر، خلاصه سمت ها آورده شده که برای ایجاد در شرکت، در نظر گرفته شده اند.

 

              1. طرح پرسنل

برنامه پرسنل

سال 1

سال 2

سال 3

مدیر عامل

35000 دلار

36،750 دلار

37،853 دلار

مدیر پروژه

76124 دلار

77،647 دلار

79200 دلار

نصب مسکونی

36372 دلار

44889 دلار

45،787 دلار

نصب کننده کفپوش

32908 دلار

44،785 دلار

45681 دلار

لوله کش

45،032 دلار

45149 دلار

46،052 دلار

کل حقوق و دستمزد

218،436 دلار

242،469 دلار

248،718 دلار

 

شایان ذکر است که نصاب مسکونی، نصاب پوشش کف و لوله کش، در ابتدای ماه سوم استخدام خواهند شد و دو ماه اول به برقراری و جا افتادن کسب و کار اختصاص داده خواهند شد. علاوه بر حقوق ثابت کنار گذاشته شده، از آنجایی که مدیر، صاحب کامل کسب و کار است، همچنین، سود سهام از شرکت را دریافت می کند. برنامه زمانی استخدام به صورت زیر می باشد:

 

              1. برنامه زمانی استخدام

 

ماه 1

ماه 2

ماه 3

ماه 4

ماه 5

ماه 6

ماه 7

ماه 8

ماه 9

ماه 10

ماه 11

ماه 12

سال 2

سال 3

مدیر پروژه حرفه ای

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

نصاب مسکونی

0

0

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

نصب کننده کفپوش

0

0

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

لوله کش

0

0

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

 

تحلیل بازار و مدیریت ریسک

تحلیل بازار

گزارش روندهای صنعتی بیان می کند که مدلسازی مجدد مسکونی، سالانه به 150 میلیارد دلار رسیده است. «یک اقتصاد سامل، افزایش جمعیت، انباشت مسکن پا به سن گذاشته و اینکه تعداد افراد بیشتری منزل خود را صاحب هستند، باعث یک انفجار برای صنعت تغییر مدل شده است». این را رئیس انجمن ملی صنعت تغییر مدل» (NARI) گفته است.

در کانادا، فعالیت نوسازی و مخارج آن، در سال 2017 قوی بود، به صورتی که 56% از صاحب خانه ها، منازل خود را با مخارج میانه 16000 دلار، نوسازی کردند. آشپزخانه ها در بالای لیست تغییر مدل داخلی از نظر فراوانی نوسازی در سال 2017 قرار دارند و بیش از یک چهارم صاحب خانه هایی که نوسازی انجام داده اند، به آشپزخانه ها پرداخته اند (28%)، و پس از آن، حمام های مهمان، اتاق های خانوادگی/هال و حمام اصلی، قرار دارند. فعالیت نوسازی تا سال 2018، قوی باقی مانده اند.

بیش از نیمی از صاحبخانه ها، بطور میانگین سه اتاق در هر پروژه را با مخارج میانه کلی 15000 دلار، نوسازی کرده اند. بنابراین، همانگونه که در نمودار زیر نشان داده شده، مخارج کلی نوسازی در کانادا از سال 2013 رشد پیوسته ای داشته است و پیش بینی می شود که در آینده، افزایش بیشتری داشته باشد.

 

 

از آنجایی که صاحبخانه ها بررسی می کنند که آیا خانه فعلی خود را نوسازی کنند یا یک خانه جدید خریداری کنند، دو گزینه برتر برای نوسازی این است که در خانه یا منطقه فعلی خود بمانند و بازده سرمایه گذاری را بیشتر کنند [17]. همانگونه که در نمودار زیر دیده می شود، از 23% از صاحب خانه های کانادایی که تصمیم به نوسازی یا خرید یک خانه جدید کرده اند، 8% تصمیم گرفتند یک خانه بخرند و 15% تصمیم به نوسازی گرفته اند.

 

 در کل، اقتصاد رو به رشد، شهری شدن، تقاضا برای تعمیر و نگهداری، درآمد سرانه بالاتر، افزایش تقاضای زیبایی بهتر، پایداری و اطمینان سازه ای بدون افزایش قیمت قابل توجه، انتظار می رود، فرصت هایی برای صنعت نوسازی و تغییر مدل، بوجود بیاورند. مشابه با کانادا، بازار نوسازی بریتیش کلمبیا، در حال افزایش است و یکی از بزرگترین عوامل در فعالیت اقتصادی کلی این استان می باشد [18].

در سال 2016، تفکیک استقرار کارفرما در این صنعت (NAICS 236110) از این قرار بود: 5/68% از آنها، ریز یا خرد تلقی می شوند که کمتر از 5 نفر استخدام کرده اند؛ شرکت های کوچک، 1/31% را تشکیل می دهند و شرکت های متوسط، 3/0% دیگر از تعداد کل شرکت ها را تشکیل می دهند. کارفرمایان بزرگ، کارفرمایانی با بیش از پانصد نفر در فهرست حقوقی، 0/0% از کل شرکت ها را تشکیل می دهند [19].

 

              1. تعداد شرکت های کارفرما براساس طبقه اندازه استخدام در سال 2016

تعداد موسسات کارفرمایی بر اساس طبقه بندی اندازه اشتغال

ساخت و ساز ساختمان مسکونی (NAICS 23611)

استان

دسته بندی اشتغال (تعداد کارمندان)

خرد (1-4)

کوچک (5-99)

متوسط (100-499)

بزرگ (500+)

بریتیش کلمبیا

3،887

1813

18

0

کانادا

23655

10،747

107

6

توزیع درصد

68.5

31.1

0.3

0.0

 

این شکل نشان می دهد که 5/68% از شرکت های ساختمان سازی سراسر کشور، کسب و کار هستند. بنابراین، این صنعت برای کسب و کارهای خرد، جذاب است.

 

بخش بندی و موقعیت یابی هدف

بخش بندی بازار نوسازی، بهسازی و بازسازی را می توان براساس قیمت و مشتریان، انجام داد.

براساس قیمت، پروژه نوسازی را می توان به دامنه بودجه و لوکس، تقسیم بندی کرد. این کسب و کار هر دو دامنه بودجه را تقسیم بندی نمود.

از نظر مشتریان، بخش های بازاری کسب و کارهای پیشنهادی، بخش های مسکونی، موسساتی، تجاری و صنعتی می باشند؛ اما، کسب و کار من بر بخش مسکونی، موسساتی و تجاری تمرکز می کند، نه صنعتی.

این کسب و کار، خودش را به عنوان ارائه کننده خدمات نوسازی و بازسازی کاملاً سفارشی شده، با استفاده از نرم افزار مدیریت برای تحویل بموقع پروژه ها و بودجه، موقعیت یابی می کند. سهامداران من، و خودم، یک برند تراز بالا در کویت توسعه داده اند، بنابراین بر تجربه ام برای ایجاد و رشد دادن یک برند موفق جدید در بازار بریتیش کلمبیا نیز، سرمایه گذاری خواهم کرد.

 

قیمت گذاری

در این صنعت، قیمت گذاری، یک عامل موثر و تعیین کننده برای مشتریان می باشد. در نتیجه، هدف کسب و کار من، بدست گرفتن بازار از طریق استراتژی قیمت گذاری نفوذی برای جذب مشتریان به خدمات جدید است. در این استراتژی، قیمت های کمتری در مقایسه با رقیبان دیگر به مشتریان دده می شود. قیمت کمتر به دور شدن مشتریان از رقیبان کمک می کند. قیمت ها با رشد شرکت به تدریج افزایش می یابند.

 

کانال توزیع

کسب و کار پیشنهادی از کانال های توزیع مستقیم و غیرمستقیم استفاده خواهد کرد. کانال های مستقیم توزیع، شامل فروش حضوری و فروش آنلاین، خواهد بود.

کانال غیرمستقیم توزیع، از طریق طراحان داخلی می باشد. شرکت ما، ایجاد روابط قوی با طراحان داخلی که در این زمینه فعال می باشند، را برنامه ریزی کرده است.

 

فعالیت های تبلیغاتی

فعالیت های تبلیغاتی شرکت پیشنهادی شامل این موارد خواهد بود:

  • بروشور، کاتالوگ و کارت ویزیت تهیه خواهد شد و در منطقه عمدتاً با استفاده از خدمات پست کانادا، توزیع خواهد شد. صاحب خانه ها، صاحبان صنایع و طراحان داخلی هنگام توزیع این مطالب تبلیغاتی، مورد هدف قرار می گیرند. علاوه بر آن، تعدادی کارت ویزیت در منطقه پخش خواهند شد و این افتتاح بزرگ را اعلام خواهند کرد.
  • همچنین، این شرکت حضور آنلاین خود را از طریق استفاده از رسانه های اجتماعی، یعنی، تویتر، فیسبوک و اینستاگرام حفظ خواهد کرد تا به یک مجموعه گسترده تری از مشتریان دست یابد.
  • همچنین این شرکت یک وب سایت پایدار برای معرفی خدماتش توسعه خواهد داد که حاوی سیستم مظنه آنلاین برای سهولت مشتریان خواهد بود.
  • استراتژی بازاریابی همچنین پوشش دهنده همه ابزارهای تبلیغاتی شامل علائم، تبلیغات تحت وب، کتاب های زرد و مجله های تجاری، مانند تبلیغات در نشریه های ساختمان سازی، مسکن و مجله های دکور منزل، خواهد بود.
  • همچنین این شرکت با شرکت های ساختمان سازی کار خواهد کرد تا خدمات را مستقیماً به پروژه هایشان یا به مشتریانی که ارجاع می دهند، ارائه دهند. هر شرکتی که یک مشتری/پروژه را ارجاع دهد، از شرکت ما، یک پورسانت دریافت خواهد کرد.
  • موفقیت استراتژی های تبلیغاتی با پرسیدن از مشتریان جدید، اینکه چگونه جزئیات کسب و کار ما را دیده اند و چه چیزی آنها را به سمت کار با ما آورده است، تحت نظر قرار خواهند گرفت.
  • اینشرکت، یک پایگاه داده از کسب و کارهای محلی و مشتریان بالقوه دیگر، شامل آدرس ها و شماره تماس ها و همچنین آدرس های ایمیل، خواهد ساخت.
  • تبلیغات دهانی و روابط عمومی خوب، اغلب بهترین روش برای تبلیغ یک کسب و کار است.
  • هدف شرکت پیشنهادی، ارائه تخفیف 5 درصدی برای مشتریانی است که از طریق ارجاع، مشتری آورده اند، می باشد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی