ترجمه تخصصی مقالات انگلیسی

ترجمه تخصصی مقالات رشته های فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، پزشکی، حقوق

ترجمه تخصصی مقالات انگلیسی

ترجمه تخصصی مقالات رشته های فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، پزشکی، حقوق

در این وبلاگ، مطالب و مقالات علمی برای رشته های مختلف دانشگاهی، منتشر خواهد شد

۱۴ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

۲۷
آذر
۰۱

تحلیل محتوایی رونوشت های مصاحبه با استفاده از بسته نرم افزاری NVivo از شرکت QSR، انجام شد. مطابق با روش براون و کلارک (2006)، متن مرتبط با هر کد ارزیابی شد، بازخوانی شد، بررسی متقابل شد و در ادامه به چندین مضموم از ECSA طبقه بندی شد. محققان دخیل در بررسی متقابل اعتبار محتوایی شامل دو عضو هیئت علمی و 3 دانشجوی دکترا در رشته برنامه های مدیریت هتلداری دو دانشگاه پژوهش محور آمریکایی، یک مدیر در یک کسب و کار اسکان سنتی و یک میزبان فعلی Airbnb، بودند.

سفارش ترجمه تخصصی رشته حسابداری

 

۲۷
آذر
۰۱

با این وجود، مدیریت ارتباط با مشتری، متشکل از بیشتر از دو سیاست کلی است. به این صورت عبارت چند سو-توانیرا برای عنوان چندین وظیفه و هدفی که مرتبط با روابط مشتری، به طور همزمان می باشد، استفاده می کنیم. در حالی که به رسمیت شناختن پیچیدگی، فراتر از فاکتور این دو، در مقالات مدیریت، امری مرسوم است، از عبارت چند سو-توانیبه طرز قابل توجهی، چشم پوشی شده و از آن به اندازه کافی استفاده نمی شود. در حقیقت، تنها تعداد کمی مرجع، درباره این عبارت یافتیم (برای مثال، گرنت 2008، مارکمن، سیل و رایت 2008، تالمن، لو و باکلی 2017). چند سو-توانیرا به عنوان توانایی شرکت، برای انجام همزمان بیشتر از دو کار، به منظور نائل آمدن به چندین هدف مختلف تعریف می نماییم. اکنون به مقالات دو سو-توانیمی پردازیم تا استدلال هایی درباره نحوه مدیریت موفقیت آمیز پیچیدگی های بازاریابی کسب و کار را بیابیم. پژوهشگران سازمانی، اهمیت برقراری همزمان توازن، میان تنش های متناقض را درک کرده و تمرکز خود را از روابط متقابل (یا) به تفکر متناقض (هر دو و ) معطوف نمودند (گیبسون و بیرکینشو 2004، p 209- اشاره به بورچینگی 1998، ارلی و گیبسون 2002، دریزین 1997، کوت، سابیلس و ایبما 1996، لوئیز 2000، مورگینسون و هافمن 1999). به این نتیجه میرسیم که 4 مکانیزم توصیه شده در مقالات دو سو-توانی، تنها در موقعیت مدیریت روابط مشتریان، به صورت محدود، آزمایش شده اند و برخی از توصیه ها نمی توانند به صورت مناسب، اطلاعات کافی، در اختیار تحقیقات و اقدامات مدیریت روابط مشتری قرار دهند. بنابراین یک سیاست پژوهشی، درباره دو سو-توانی، در بازاریابی صنعتی ایجاد می کنیم که هدف آن، پرداختن به نیازهای در حال تکامل پژوهشگران و دست اندرکاران، به بینش های بینش های بیشتر است

دانلود مقالات ترجمه شده مدیریت ارتباط با مشتری

 

۲۰
آذر
۰۱

مدیریت پروژه مبنایی است که براساس آن هر پروژه ساختمان سازی پایه گذاری می شود. یک مدیر پروژه ساختمان سازی باید یک سری مهارت ها و شایستگی ها داشته باشد تا در کل پروژه حرکت کند و یک اتصال و ارتباط کارآمد با تیم های متعدد داشته باشد. پروژه های ساختمان سازی نیاز پیوسته به تغییرات دارند و از این نظر مدیریت پروژه برای پایداری کل روال، بسیار مهم است. در این مقاله، تلاش می کنیم به شما مفاهیم اساسی و اصول مرتبط با مدیریت پروژه ساختمان سازی را ارائه دهیم.

مدیریت پروژه ساختمان سازی (CPM) به چه معناست؟

مدیریت پروژه ساختمان سازی را می توان به صورت جهت دادن، تنظیم و نظارت یک پروژه از مراحل اولیه تا زمان تکمیل تعریف نمود. هدف نهایی مدیریت پروژه ساختمان سازی، رضایت کامل از تقاضاهای کارفرما (مشتری) برای داشتن یک پروژه معتبر هم از نظر کارایی و هم نظر بودجه می باشد. دامنه گسترده ای از انواع پروژه ساختمان سازی، مانند تجاری، مسکونی، صنعتی و مدنی سنگین وجود دارد.

سفارش ترجمه تخصصی رشته مدیریت

۲۰
آذر
۰۱

مدیریت پروژه همیشه به طور غیررسمی اِعمال شده است اما اخیرا به عنوان یک حرفه متمایز، در اواسط سده 20 حضور پیدا کرده است. PMI، یک راهنمای دستی با نام راهنمایی برای بدنه دانش مدیریت پروزه را منتشر نموده است (راهنمای PMBOK) ، تا با استفاده از آن، عناصر تکراری برای فرآیند مدیریت پروژه را شناسایی نماید. بدنه دانش مدیریت پروژه کامل، شامل اقدامات سنتی اثبات شده که استفاده گسترده ای دارند در کنار اقدامات نوظهور خلاقانه، برای حرفه ای با توافق عام در حال گسترش، در زمینه اثربخشی و ارزش آن می باشد.

دانلود مقالات ترجمه شده جدید مدیریت پروژه

۲۰
آذر
۰۱

این مطالعه روابط بین درک دانش آموزان از حمایت معلم، محیط اجتماعی کلاس، تنهایی در مدرسه و اختلافات جنسیتی احتمالی در بین 2099 دانش آموز سال اول متوسطه در نروژ را مورد بررسی قرار داده است. داده ها در پاییز (t1) و بهار (t2) سال تحصیلی جمع آوری شدند. نتایج حاصل از تحلیل مدلسازی معادلات ساختاری (SEM) نشان داد که حمایت عاطفی و ابزاری درک شده معلم از طریق محیط اجتماعی کلاس با درک دانش آموزان از محیط اجتماعی کلاس دارای ارتباط مستقیم بوده و با تنهایی دانش آموزان ارتباط غیر مستقیم دارد. همچنین، بررسی ها نشان داده است که در مورد پسران، هر دو نوع حمایت معلم به طور قابل توجهی با این متغیرها مرتبط بوده است، در حالیکه تنها حمایت عاطفی معلم در مورد دختران از اهمیت برخوردار بوده است. قوی ترین عامل کمک کننده به تنهایی دانش آموزان در مدرسه، درک آنها از محیط اجتماعی کلاس بوده است. برخی از پیامدهای این مطالعه این است که محیط اجتماعی مثبت در کلاس، محافظ مهمی در برابر تنهایی دانش آموزان محسوب می شود و معلمان می توانند با ایجاد یک محیط اجتماعی مثبت در کلاس، به جلوگیری از تنهایی دانش آموزان کمک کنند.

کلمات کلیدی: تنهایی در مدرسه، حمایت درک شده معلم، محیط اجتماعی کلاس ، تفاوت های جنسیتی، سال دوم متوسطه ، SEM

سفارش ترجمه تخصصی روانشناسی

۲۰
آذر
۰۱

پایایی پرسشهای مطالعه حاضر محاسبه شدند و در نتیجه آلفای کرونباخ برابر با 0.803 بود، که این نشان دهنده هماهنگی درونی نسبتاً زیاد و قابل قبول در هفت سوال است.

نونه یک نمونه دردسترس و راحت محسوب شد، یعنی پرسشنامه در دانشجویان کلاس های درس محققان توزیع شدند، زیرا دسترسی به آنها راحت بود و در یک سال تحصیلی رخ داد. تعداد کل دانشجویان ثبت نام کرده در این کلاس ها 194 بود. از آن جامعه، 23 دانش آموز در زمان توزیع پرسشنامه حضور نداشتند و در نتیجه جامعه کل امکان پذیر به 171 نفر کاهش یافت. در مجموع، 168 دانشجو به پرسشنامه پاسخ دادند که این بیانگر نرخ پاسخ 98% بود.

سفارش ترجمه تخصصی حسابداری

۲۰
آذر
۰۱

هدف: هدف این مقاله بررسی میزان اینکه اجرای گزارشگری یکپارچه (IR) در سازمان ها بتواند یک وسیله برای ارتقا و حفظ اجرای حسابداری برای سرمایه فکری (IC)، باشد، است. در اینجا، هشت مقاله معرفی می شود که این شماره ویژه مجله در مورد «گسترش سرمایه فکری از طریق گزارشگری یکپارچه» را تشکیل می دهد و این نشان می دهد که چگونه سازمان ها، شیوه هایی را براساس IC و IR، توسعه می دهند.

روش تحقیق- این مقاله، شکل یک مرور هشت مقاله را به خود می گیرد و پیامدها از این مقالات را در تعدادی جهت پژوهشی آتی براساس یک رویکرد تفسیری و تخصص نویسندگان در مورد IC و IR، به هم متصل می کند.

یافته ها: این مقاله منتشر شده در این شماره ویزه، مبنای مفیدی برای تعمیم پروژه پژوهشی در مورد حسابداری IC هدایت شده با IR را فراهم می کند. اما، در این شماره ویژه کمبودهای پژوهشی وجود دارد که بسیارفراتر از پژوهش IC سه مرحله ای، که هدفش تقویت شیوه های IC درون مرزهای سازمانی است.

اصالت/ارزش: این گزارش، هشت مقاله منتشر شده در شماره ویژه مجله در مورد «تعمیم سرمایه فکری از طریق گزارشگری یکپارچه» را در زمینه حسابداری IC قرار می دهد تا مسیر پژوهشی را که IC و IR را متصل می کند، تبیین کند و شکاف ها در این زمینه پژوهشی را آشکار می سازد.

دلالت های پژوهشی: درحالی که درک اینکه IR در شیوه ای که فراتر از مرزهای سازمانی است، چگونه کار می کند، اما حتی بسیار مهمتر است که آیا شرکت ها در یک محیط اجرایی تجاری بیش از پیش متلاطم، بتوانند بقا پیدا کنند یا خیر. بنابراین، این گزارش استدلال هایی در مورد اینکه چگونه پژوهش های IC و IR می توانند گسترش یابند و به الگوهای پژوهشی مرحله چهارم و پنجم برسند، بیان می کند.

مقالات ترجمه شده جدید حسابداری

کلمات کلیدی: سرمایه فکری؛ گزارشگری یکپارچه، گزارشگری یکپارچه بین المللی، شورای گزارشگری

نوع مقاله: مقاله پژوهشی

۲۰
آذر
۰۱

در دنیای تجارت امروز ، اعتبار آنلاین رستوران ها بسیار مهم است. اعتبار نقش مهمی را در تصمیم گیری مصرف کنندگان ایفا می کند (به عنوان مثال ، مشتریان تمایل دارند قبل از مراجعه به رستوران ، بررسی های آنلاین را بررسی کنند). با توجه به سرعت تولید بررسی آنلاین در این دنیای دیجیتال ، مدیریت اعتبار آنلاین آنها و درخواست بررسی های به موقع از مشتریان ، به یک کانون اصلی برای بسیاری از رستوران ها تبدیل می شود. با انعکاس این فوریت عملی ، ما دو سؤال مدیریتی را مورد بررسی قرار داده ایم که به واسطه مقالات مهمان نوازی موجود پاسخ کافی داده نشده است: آیا تجربه مشتری و موضوع عدم تأیید در زمان بندی ارسال بررسی های آنلاین اهمیت دارد؟ اگر بله ، رستوران ها چگونه باید در بررسی های آنلاین مسئله زمان بندی را کنترل کنند؟ بر این اساس ، سه فرضیه برای پاسخ به این سؤالات ارائه شده است. یافته های مربوطه پیامدهای مهمی را به همراه دارد. در جدول 7 خلاصه ای از پیامدهای مرتبط با افراد متخصص در صنعت ، به ویژه مدیران رستوران هایی که مایل به بقا و شکوفایی در عصر دیجیتال هستند  و اعتبار آنلاین در آن حائز اهمیت است را ارائه می دهد. تأثیرات صنعت مرتبط با یافته های ما از سه جنبه در نظر گرفته شده است که هر یک از آنها با یک فرضیه مطابقت دارد.

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت

۲۰
آذر
۰۱

استراتژی یک شرکت را می توان به روش های مختلف تعریف کرد که می توان توپولوژی کاشفان، تحلیلگران و مدافعان «آر ای مایلز و اسنو» (1978)، استراتژی های بخش بندی محصول و کم هزینه پورتر (1980) و تمرکز داخلی یا بین المللی بارتلت و گوشال (1989) را می توان نام برد. در دهه 1990، پژوهشگران مدیریت استراتژیک توجه خود را به یک روش نوآور و مهم برای ارزیابی استراتژی جلب کردند که به آن انحراف استراتژیک یا همنوایی استراتژیک می گویند و براساس میزان انحراف یا پایببندی یک شرکت به گرایش های مرکزی استراتژی صنعتش، می باشد (برای مثال، دیپ هاوس، 1996؛ فینکلشتین و هامبریک، 1990؛ میلر و چن، 1996).

دانلود مقالات ترجمه شده با موضوع استراتژی شرکت ها

 

۱۷
آذر
۰۱

تاثیر بر تفکیک بازار و رقابت نیشه

کتاب ها و مقالات بسیاری موجود هست که در مورد اینکه چگونه شرکت ها می توانند از فنآوری دیجیتال استفاده کنند تا محصولات و خدماتشان یک سرو گردن بالاتر باشد یا به مشتریان نیچه بهتر خدمت رسانی کنند، نوشته شده اند. چالش این است که انقلاب دیجیتال خلق نیچه های جدید را آسانتر کرده است و همچنین برای رقیبان، کپی برداری از آنها را آسانتر کرده است. تغییرات زیادی در این وجود دارد که چگونه شرکت های پلتفرم از تخصص فنآوری خود برای متمایز ساختن خودشان یا دنبال کردن بازارها، استفاده کرده اند. تعدادی نمونه نشان می دهند که چه چیزی امکان پذیر است.

سفارش ترجمه تخصصی رشته مدیریت بازاریابی